sobota 22. októbra 2011

Eva fashion weekend

Ahojte!!! :)

Práve mám takú dobrú náladu lebo som sa vrátila z výhodných nákupov :) Tento víkend Slovenky (čitateľky časopisu Eva) určite vedia, že bol trošku iný, pretože k časopisu Eva každý dostal zľavové poukážky do nákupného centra Aupark. Tak sme to s mojou sestrou neváhali využiť a išli sme nakupovať. Nakoniec sme však využili len 1 poukážku z tých všetkých cca 30 ( :D) no aj tak sme na zľavy natrafili :)


Takže mám tu 2 tričká z Terranovy, všetku bižuériu zo Sixu, ľampón na vlasy z Yves Rocher, make up od Rimmelu a antiperspirant Dove.

Tričká som kúpila za 8 eur (modré) a 6 eur (žlté- alebo také horčicové).  Už niekoľko krát som si povedala, že do Terranovy už nevleziem lebo tam majú strašne nekvalitné tričká, na ktorých sa hned vytvoria dierky a vyťahajú sa, ale keď som išla okolo tak som si povedala, že sa len pozriem na čierny svete či nemajú, taký aký momentálne zháňam...a zase sa mi zapáčili tričká a nemohla som si pomôcť :D DOKELU! :D



Potom tu mám šampón, make-up, antiperspirant.
Tento Dove Minimising Wild Rose som už mala, striedam ho však s inými, lebo ma časom vôňa omrzí pri každom a chcem zase niečo iné :D Potom sa zase vrátim späť k starému... pri výbere sprejov u mňa rozhoduje vôňa v prvom rade a tiež sa najskôr zahľadím do Dove a Rexony lebo som niekde čítala, že čo sa týka ochrannej funkciu sú oba veľmi dobré...
Make- up Match Perfection od Rimmenl London som si vybrala len preto, že som mala na neho zľavovú DM poukážku a mala som ho za 5 eur- teda o polovicu menej než normálne. Tak som si povedala, že vyskúšam nakoľko som si akurát potrebovala kúpiť a keď som hľadala svoj odtieň (mám ten najbledší 100 IVORY) okoloidúce ženy sa bavili o ňom, ževraj je veľmi dobrý :) Tak uvidíme ako s ním budem spokojná ja, dám vedieť :)
No a šampón na vlasy Hamamélis od YR je jediná ved, na ktorú som využila EVA zľavovú poukážku a mala som ho za 2,40 eur. Je určený na citlivú pokožku, vhodný aj pre najmenších a neštípe ani oči. Nechala som sa ním inšpirovať odtiaľto- KLIK - kde som naň čítala veľmi pozitívny ohlas :) Tiež o ňom dám neskôr vedieť...








No a posledné čo tu mám je 7 kusov bižutérie za 7 eur!!! Úplne najviac ma to potešilo keď som zistila, že v Sixe majú aktuálne oddelenie z bižutériou za 1 eur! (Nevšímajte si tie nálepky že 2 či 3 eurá- to už dnes bolo neplatné :) ) Myslím, že viac nemám čo dodať...

4 komentáre:

  1. Och ani nevrav o tých kupónoch. Mala som presne rozdelené, že miniem ich viacero ale nakoniec z toho nič nebolo. A zľavy v Six ? Hotová zverina. 20 minút som čakala, kým sa to tam aspoň trošku uvoľní :D :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No to teda hej som si myslela, že lepšie kúsky zoženiem :/ Ale zase nie som sklamaná, mne sa náhodou v tom Sixe podarilo vystihnúť dobrý čas, boli sme tam "len" 4 pri tom jedno stánku :D :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. mna v poslednej dobe tiez zaujala kozmetika YR, tie vone...ochh

    OdpovedaťOdstrániť
  4. vidim ze s terranovou mas ten isty problem ako ja :D

    OdpovedaťOdstrániť