sobota 26. novembra 2011

Chcelo to trošku ružovej :)

Ahojte :)

Posledné 2 príspevky o lakoch na nechty boli "do modra" aj keď ja som skôr fandím tým klasickým ružovým, červeným, oranžovým v rôznych odtieňoch. Možno mi táto nálada do tmava prišla s prichádzajúcou zimou a tak som v poslednom čase mala tmavšie laky na sebe, teraz som opäť dostala chuť na ružovú a pridala si k tomu laku ešte aj lesk a pery! :)

Taký klasický tmavo ružový lak mám od S-he odtieň číslo 175. Ja mám laky tejto značky celkom rada, ich výdrž je 4-5 dní, čo je podľa mňa fajn a hlavne je rýchloschnúci čo je veľká pomoc pri mne lebo ja som skôr taký neposedo a aj keď pozerám večer telku tak sa mi nechce len sedieť a nič s rukami nerobiť čakajúc na zaschnutie laku :D Vždy si aspoň ten časopis musím listovať, čo už so mnou :P






Lesk na pery hodnotím rovnako pozitívne ako lak :) Tiež je od S-he a veľmi sa mi páči jeho farba. Ja som tiež už spomínala, že pod rúž či lesk si vždy dávam balzam na pery lebo mám taký nepríjemný pocit na perách keď si ho nedám. Na fotke pod ním balzam nemám, na perách mám čisto lesk a musím povedať, že pekne pery hydratoval a ani mi nevadilo, že ten balzam pod ním nemám :)



7 komentárov:

  1. Velmi pekná farba :) ... a naviše sa ti aj velmi hodí ( ako každej blondínočke) :D . Je to taká klasika , ale napriek tomu ju mám tiež velmi rada ...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To áno :D Ale bledšiu ružovú by som už mať nemohla, napríklad perleťové rúže mi vôbec nepristanú, vyzerám v tom ako mŕtvolka :D Ale niektorým sa hodia aj také, ale na mne viac páčia také červenkasté farby, alebo takéto :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krása! :) Tobě ta růžová moc sluší! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. uzasne farby!priniesla si sem leto:)
    Inak ak si sa este nezapojila pozyvam ta k sebe na giveaway kde sa hra o tasku plnu darcekov, zapojit sa mozes tu:
    http://cookieswardrobe.blogspot.com/2011/11/second-international-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  5. To som rada presne o to mi išlo :) Ďakujem za pozvanie, zúčastním sa :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. krasne!! nenapisala by si mi odtien lesku prosim? :) m

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ďakujem :) No to som aj chcela ale pri čiarovom kóde sú napísané 2 čísla a to: 140/025 alebo 1030 a skutočne neviem ktoré z toho je číslo odtieňu...aj na internete som to pozerala ale nikde ich nevidím očíslované :( Ale tých s-he leskov sú 3 rady- long lasting lipgloss, volume-up lipgloss a základný lipgloss. Tento môj je ten základný lipgloss ako môžeš vidieť aj na fotke na obale a z tých tam je jedine tento taký výrazný ružový :)

    OdpovedaťOdstrániť