streda 7. decembra 2011

Mikulášsky tanečný showprogram 2011

Možno ste si všimli, že som pridala 2 nové rubriky- my life a fashion. Je to pre väčšiu prehľadnosť a keďže občas pridávam články aj tohto typu, nechcm to všetko hádzať do priečinku "ostatné", tak to bude trošku pretriedené.

Hneď teraz využijem prvú prečinok "My life" a teda pridám vám článok, ktorý, logicky, pochádza z môjho života- príde mi fér aby ste trošku viac spoznali tú, ktorej články čítate a keďže k môjmu životu nevyhnutne patrí tanec, ukážem vám zopár amatérskych fotiek (fotili len rodičia kamarátok tak ako sa im poradilo) z Mikulášskeho vystúpenia mojej tanečnej skupiny, ktoré bolo túto nedeľu a myslím, že sa nám veľmi vydarilo. Ako je vidieť, tancujem latinskoamerické tance ako je samba, salsa, cha-cha, merengue a podobne. Tak dúfam, že sa na mňa moje spolutanečníčky nenahnevajú, že zverejňujem ich fotky ale baby sú ozaj krásne a nemajú sa za čo hanbiť :)))




 Na týchto dvoch som vždy druhá sprava, ak by ste ma nespoznali :)

1 komentár:

  1. Na fotkách to vypadá skvěle, chtěla bych to vidět na živo! A popřípadě si někdy něco takového i vyzkoušet, škoda, že u nás není ta možnost :/

    OdpovedaťOdstrániť