streda 25. januára 2012

Pekný deň všetkým!
Konečne mám po všetkých polročných písomkách a uzatvorené známky takže mám taký pokoj na duši, že som to dotiahala so samými 1 až do 9. triedy O:) Počasie mi tiež praje k úsmevu na tvári, keďže svieti slniečko napriek tomu, že je zima a nie je sneh, ktorý ja teda naozaj nemám rada ( no dobre, ten týždeň pred Vianocami by na chvíľku mohol byť kvôli atmosfére, ale ak sa budem chcieť lyžovať, pôjdem do hôr kde sneh je, tak ho nepotrebuje tu :D )
No ale napísať som vám dnes hlavne chcela o dvoch videách, ktoré ma zaujali. Obe sú od Oriflame firmy. Na prvom ukazujú, ako si nanášať korektor. Nie je to nič výnimočné, ja som len chcela zistiť tú správnu techniku nanášania korektoru hlavne pod oči, pretože mám problém s kruhmi, ako som už spomínala. Druhé video je o kontúrovaní tváre. Hľadala som ho z tým, že by som chcela vedieť ako sa majú nanášať líčka úplne správne a dosť ma prekvapilo, ako to pán robí na tomto videu, no keď som to skúsila, bez toho aby som mojej kamarátke niečo povedala si to všimla a pozitívne to zhodnotila :)



1 komentár:

  1. Ahoj, promiň že píšu až teď. Jak jsi se na mých stránkách ptala na silikony v kondicioneru Toni&G., tak nic pod názvem "silikon" jsem nenašla...já se v tom tedy moc nevyznám, tak nevim pod jakým jiným názvem by se to skrývalo..jestli chceš, tak ti pak můžu třeba do emailu napsat složení.

    OdpovedaťOdstrániť