utorok 20. septembra 2011

Tak trochu sklamanie...


Vidíte slovo sklamanie? Pod tým obrázok maskary Maybelline the Colossal volum ? Myslíte si, že som sa pomýlila a obrázok zaradila k nesprávnemu príspevku? Nie nepomýlila, naozaj nejdem písať až takú dobrú recenziu...

Na úvod vám poviem, že tieto špirály od Maybelline za 10 eur sú celkovo veľmi dobre hodnotené a napriek vyššej cene som sa rozhodla, že na dovolenku si ju kúpim, nech mám takú dobrú. Možno sa niektorým z vás nezdá 10 eur práve vysoká suma, no ja nie som zvyknutá toľko investovať do špirály, pretože ako som už raz spomínala, na trhu je veľa dobrých špirál do 5 eur. Vybrala som si ju vo waterpoof prevedení keďže, ako hovorím, som sa chystala na dovolenku. No ale keď som si ju prvý krát s veľkým očakávaním nanášala, zostala som trochu sklamaná. Nevravím, že je zlá, to zas nie, ale ak si chcem spraviť krásne riasy, dá mi to zabrať. Myslím, že je skôr zahusťujúca než predlžujúca. Keď som ju porovnala s mojou obľúbenou od Oriflame wonder lash, "colosalka" je podľa mňa horšia si dovolím tvrdiť. Možno efekt bude po oboch rovnaký no pri wonder lash sa toľko nenarobím.
Musím však tiež spomenúť, že je to znova len od tvaru mihalníc, lebo napríklad moja kamarátka si ju raz vyskúšala a povedala že wow aká je dobrá. My dve máme väčšinou vo výbere špirál presne opačný názor :D

Čo sa však týka vodeodolnosti, tak v tom je naozaj dobrá. Môžem sa vo vode máčakť koľko chcem a nezmyje sa :) Dobre drží ale na druhej strane to nepociťujem pri odličovaní- nerobí mi problém ju odlíčiť. Takže asi toľko :)

Mali ste už niektorú zo špirál Maybelline colossal volume? Ako vám vyhovovala?

PS: Ospravedlňujem sa za moju dlhšiu pauzu na blogu, začala mi škola tak som mala trošku frmol :P

5 komentárov:

  1. ja kolosalku milujem :) ale ja mam zasa tazke srdce na tu cat eyes - to je ta, co ma zahnutu kefku...ta nie a nie sa znormalizovatbrrr

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja som tusim volaku mala, ale uz si fakt nepamatam a tiez som si vsimla, ze na tuto su dost pozitivne ohlasy, no ja akosi spiraly z Maybellinu nevyhladavam ani neviem preco, ale nejak ma neoslovili:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krásně napsané,ale na tuhle řasenku mám stejný názor jako ty.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Naprosto s tebou souhlasím, tuhle řasenku jsem si (také ve waterpfoor verzi) koupila, když jsem na ni všude slyšela samou chválu a mně nevyhovuje. Voděodolná je, to jo, ale jinak dost naprd ve všech ohledech. Těším se, až ji vypotřebuji, nechce se mi ji vyhazovat, když už jsem za ni dala přes dvě stovky, ale nijak nadšená z toho nejsem... :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja mám s ňou len dobré skúsenosti. :)

    http://believeinyourdreams-yolo.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť