štvrtok 19. júla 2012

Ovsenná kaša / Zdravé raňajky

Vzhľadom na to, že sa pomerne dosť zaoberám zdravím stravovaním mi príde neprípustné, že by som nedala aj na môj blog aspoň nejaký ten typ na zdravú stravu :) A keďže najzákladnejšie je mať zdravé raňajky, začnem tým.

Nedávno som objavila v potravinách tieto perfektné ovsené kaše. V jednom balení sú 4 porcie a príprava je veľmi jednoduchá- vysypete obsah jedného vrecúška do taniera či misky a zalejete to 150 ml vriacej vody, zamiešate, kaša sa zahustí a hotovo :) Jedno balenie dobre zasýti a dodá vám potrebnú energiu na ráno. Obsah cukru a tuku je nízky (primeraný na príjem ráno) a navyše je kaša sladená nie obyčajným cukrom ale fruktózou, čo je ideálne pre ľudí, ktorú chcú mať svoju hmotnosť pod kontrolou. Kašu dostať v rôznych príchutiach (malinová, čokoládová, jablko so škoricou, jahodová, lesná zmes), takže určite si favoritku medzi nimi nájdete :) Ja si k tomu na ráno dávam pohár nízkotučného mlieka (pokojne si však dajte aj polotučné) a zdravé ráno mám za sebou :)

Prajem dobrú chuť! :)

PS: na fotke ja akurát čokoládová, no vyskúšala som už všetky príchute a neviem sa rozhodnúť, ktorá je tá naj, preto si striedam :)






5 komentárov:

  1. Presne takúto som dnes mala na raňajky a naozaj je vynikajúca :). Skúšala som ovsené kaše aj od iných značiek ale táto je jednoznačne naj!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Praktické, rychlé a chutné, já ale instantní kaše moc za zdravé nepovažuji :-)

    WorldByBella

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja mam tieto ovsene kase strasne rada! nosim si aj do roboty na poobedie ak nahodou vyhladnem :)!
    Inak pozývam ťa na mojú prvú giveaway k trojročnému výročiu môjho blgu :)
    http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2012/10/prva-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja si robievam aj klasicku z ovsenych vlociek, ale teraz mam pauzu. Asi s tym znova zacnem:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tieto kaše sú brutálne...aj ja ich kupujem...ale v krabici by mohlo byť viacej sáčkov :D

    OdpovedaťOdstrániť