štvrtok 28. júla 2011

Domáca manikúra

Ahojte! :))
Dnes som si našla pre seba chvíľku a zamerala sa na svoje nechty. Viem, že im nevenujem prílišnú pozornosť, ktorú sústreďujem skôr na vlasy a pleť... Keď som bola ešte menšia, viac som si ich pestovala a tento postup som opakovala pravidelne. Teraz si takúto domácu manikúru spravím najviac raz za 2 mesiace. Ale stojí to za to, je to jednoduché  :)

1) Do malej misky nalejem teplú vodu, do ktorej dám trošku mydla a nechty v tom namáčam cca 10 min. Ide o to, aby mi zmäkla kožička v okolí nechtov.








2) Potom použijem malý gél z Oriflame určený špeciálne na zmäkčenie nechtovej kožičky. Natriem si ho na každý necht. Ak niečo podobné doma nemáte, dá sa to nahradiť obyčajným krémom na ruky.


3)Nasleduje zatláčanie kožičky. Ak doma nemáte drevenú paličku určenú špeciálne na toto, nahraďte ju pilníkom, na ktorého koniec dáte kúsok servítky.






4) No a posledný krok je samotné pilníkovanie do želaného tvaru. Ja si vždy opilníkujem aj povrch nechtu špeciálnym "bodovým" pilníkom.


Teraz už len stačí pekne nalakovať a hotovo :) Tento recept mám z jednej brožúry z oriflame a postup opakujem už asi 4 roky :P

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára