streda 20. júla 2011

Drsné ruky a nohy? Kdežeee... :)

Dnes sa trošku zameriam na krémy na ruky a chodidlá, ktoré sú veľmi každodenne namáhané. Ja som v tomto výbere naozaj špekulant, pretože hlavne v zime mám problémy najmä so suchými rukami. Vyskúšala som kopu krémov, no ostala so verná týmto dvom:



Garnier sa ku mne dostal úplnou náhodou minulé leto- nejakou vzorkou k časopisu a najprv ho používala moja mamina, ktorá po týždni prišla za mnou s tým, nech si s ním nohy aj ja krémujem. A presvedčil ma úplne. Naozaj odporúčam hlavne na leto, keď nechcete mať tvrdú nepeknú pokožku do krásnych letných otvorených topánok... Cena je cca 3 eurá





Druhým mojím kamarátom je Neutrogena. Mala som už aj iný krém od tejto značky, ktorý bol rovnako výborný ale veľmi zle sa rozotieral- bol taký tuhý. To o tomto nemôžem povedať. Je to jediný krém, ktorý, mi vyriešil problém so suchými rukami, lebo hlavne v zime som na tom bola dosť tragicky ( aby som ruky mala ako tak normálne, krémovala som si ich minimálne 3 krát za deň). Ruky si s ním nakrémujem vždy pred spaním, má ľahkú textúru, príjemnú jemnú krémovú vôňu a mám pocit, že celkom dlho vám jedno balenie vydrží.. Na cenu si teraz nespomínam, mám pocit, že to je okolo tých 5 eur.

PS: Ak by niekto mal ešte väčší problém s rukami a ani toto by mu nestačilo, skvelá je ešte sada z Mary Kay "Saténové ruky". Nepoužívala som to, ale na jednom stretnutí s poradkyňou som to vyskúšala a ruky som ešte dlho potom mala ako bábätko :)



Aj vy máte problém so suchou pokožkou na rukách či nohách? Ako ho riešite? :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára