pondelok 29. augusta 2011

Moja odličovacia výbavička :)

Začem zľava a to odločovačom očí BALEA. Je určený aj na vodeodolný make-up, ja ho používam každý večer aj na make-up, ktorý vodeodolný nie je. Je veľmi lacný a nemám na neho výhrady. Písala som o ňom tu.

Ďalej každé ráno používam hydratačný krém Garnier pure s ílom a zinkom. Žiaden krém mi lepšie nezmatnil pleť než tento- mám po ňom pocit, že už ani púder nepotrebujem, ideálny podkladový pod make up. Rozhodne neodporúčam na suchú pleť, sám je určený na zmiešanú až mastnú pleť. Aj keď je písané že je "hydratačný", nemám pocit, že mi poskytuje dostatočnú hydratáciu, a preto ho striedam s...

hydratačným krémom Ryoherba s 24 hodinovým účinkom od Ryoru. Naopak tento má hydratačnú schopnosť vinikajúcu, no ja sa po ňom trochu lesknem. Je určený na všetky typy pleti, ja si ho dávam niekedy ráno hneď ako vstanem a až neskôr keď si idem umyť pleť a následne namaľovať, použijem spomínaný garnier pure pod make up, alebo si ho dám vtedy ak nikam cez deň nejdem, som len doma a nepotrebujem moju pleť zmatňovať.

Pod ním sa skvelý krém Aknestop od Ryoru. Nepoužívam ho dlho no už teraz zaznamenávam jemný úbytok akné. Dávam si ho vždy na noc. Je síce písané, že sa môže používať aj na deň aj na noc, no ak nemáte vyslovene výrazné a veľké akné, môže byť vysušujúci, takže na deň ten hydratačný by dobre padol. Samozrejme, dámy so suchou pleťou sa mu vyhnite.

Ďalej u mňa nájdete známu jednotku v micerálnych vodách sébium Bioderma, u mňa v prevedení na mastnú pokožku. Nezaznamenala som však úbytok akné a to ju používam približne už pol roka ( práve toto balenie 500 ml, mám ho asi v polovici čiže vydrží) no krásne odlíči a pleť zanechá nemastnú, sviežu, zdravú. Používam ju ráno aj večer.

Úplne vpravo je opäť od Ryoru čistiaci gél s minerálmi. Mám ho celkom rada, je to čisto iba odličovací gél na noc vhodný aj na citlivú pleť. Pekne pleť osvieži, nemastí a nevysušuje. Taká moja dobrá klasika :)

No a dole sú moji malý pomocníci pri výskyte nejakého toho pupáčiku :) Zľava starý dobrý hojivý zázrak z oriflame, na hojenie rán po vytláčaní aj na suché pery či iné miesta na tele. Potom zinková masť ktorá síce pôsobí mastno no skôr vysušuje, čiže pre suchú pleť len lokálne. A posledné dve sú garnier pure roll on a tea tree roztok z oriflame. Obe urýchlujú zánik vyrážky.


Toľko k môjmu odličovaciemu rituálu :)

8 komentárov:

  1. Zaujal mně ten gel od Ryoru. Poslední dobou nad touto značkou přemýšlím víc a víc :-)

    http://shaki-days.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. vyborne popisane!

    http://biancaprincipessa.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Shaki - Určite skús túto značku, ja sama som ju len nedávno objavila a veeľmi ma oslovila :) Na každom rohu na ňu čítam aj počúvam dobré ohlasy :) V značkových predajniach by si mali pomôcť s výberom. Napríklad ja som minule prišla s tým že chcem celú sadu od aknestopu. Pani mi však poradila, že ja mám len drobné akné a toto by ma vysušovalo, tak mi odporúčila práve tento gél a hydratačný krém :)

    Bianca - ďakujem pekne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vše mám (kromě jednoho produktu) a na všem se shodneme. :DD Navíc opravdu miluji Ryor ♥ :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Naozaj? :) To ma teší :) Ryor som si aj ja obľúbila v poslednom čase :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ja som rozmyslala nad tym ryor akne stop asi pred rokom, len moc som tuto znacku nevnimala tak som si zobrala iny a mala som siahnut po tomto:D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. chystám se na nákup toho odličovadla od Baley a Micerální vody, všude to chválí,tak to musím zkusit :)....jinak Ryor mám také moc ráda!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. já jsem s ryorem velmi spokojená :)

    OdpovedaťOdstrániť