nedeľa 21. augusta 2011

Niečo pre citlivky

Ahojte :) Opäť sa nechávam inšpirovať iným a nepíšem o mojej skúsenosti s produktom, ale o skúsenosti môjho známeho. Tento krát to je môj kamarát- skutočne, chlap ktorý sa tak vzorovo stará o svoju pleť :) Má ju však takú citlivú, že mu sčervená len mi mááálinkom podráždení...A jeho pleť si ide ruka v ruke s Dermacolom :)

Takže máme tu dve pleťové mlieka a jeden krém. To na ľavo je Sensitive cleansing milk a je to hypoalergénne mlieko určené špeciálne na citlivú krehkú pleť s výťažkom z olív. Je veľmi jemné, no má menšiu parfumáciu. Druhé mlieko Protective cleaning milk je tiež hypoalergénne, no je neparfémované. Má hydratačné zložky a obsahuje pantenol, ktorý pleť dokonale upokojuje. Označila by som ho za asi ešte šetrnejšie než to prvé. No a nakoniec Protective rich cream pre citlivú a suchú pleť. Tento krém je výborný, má ľahkú konzistenciu. Skúsila som si ho dať aj ja hoci mám zmiešanú pleť, no požívam Duac gél ( neskôr napíšem aj ňom), ktorý pleť vysušuje tak nedovolím aby mi ju zvráskavel :P A naozaj som po ňom mala pocit sviežej upokojenej pleti, má veľmi ľahkú konzistenciu vhodnú na leto a aj cena je skvelá! Odporúčam aspoň vyskúšať, predávajú ho aj v malom balení 40 ml.

Na všetky 3 produkty som však počula len dobré veci aj od viacerých ľudí, ja osobne mám celkovo Dermacol kozmetiku rada, takže aj sa vám náhodou práve minul krém alebo pleťové mlieko a vlastníte citlivú pleť, odporúčam :)

Čo vám najviac zaberá na citlivú pleť? Vyskúšali ste niečo aj z týchto troch produktov? :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára