sobota 15. októbra 2011

Dvojfázová odličovacia emulzia- RYOR

Nepochybujem, že ste o tomto odličovači počuli už viackrát, no ak predsa len nie, tak vám tento malý zázrak predstavím :)

Už asi viete, že Ryor je moja obľúbená značka kozmetiky a na 100 percent jej verím, preto asi nikoho neprekvapí, že som sa rozhodla vyskúšať odličovač ocenený vizážistami a stylistami. A výsledok? Skvelé! Doteraz som používala Balea dvojfázový odličovač na oči a myslela som si, že za tú cenu lepší už ani nenájdem. Ryor je síce od Baley drahší o 3 eurá (stojí 5 eur) ale odličovanie s ním ide neskutočne ľahko. Nedráždi oči, perfektne odlíči aj vodovzdornú špirálu a navyše sa dá použiť aj na odlíčenie pleti. Pri poslednom bode som však bola trochu neistá keďže mám zmiešanú pleť a dvojfázovka obsahu olej, tak som sa pri kúpe spýtala vyškoleného personálu v značkovej predajni Ryor ( ten je skutočne na nezaplatenie) a pani mi poradila na mastnú a zmiešanú pleť ju skôr nepoužívať, no ak by som chcela tak si namočiť celý vatový tampónik do vody a na ten naniesť kvapku tejto emulzie. Ak ste však vlastníčkou suchej či normálnej pleti, môžete s ňou mať vybavené 2 v jednom - odmaľovanie očí aj očistenie pleti.

A či ju teda ďalej odporúčam? Myslím, že z môjho popisu "kričí" jednoznačné ÁNO :)

Pekný deň prajem! :)

6 komentárov:

  1. aj pre mna je to najoblubenejsi odlicovac, ale skoda, ze u nas je tazke zohnat ho

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Myslíš, že ťažké? No podľa toho kde bývaš, ja som z Bratslavy a tam majú predajňu na Haydukovej čo mi celkom vyhovuje takže pre mňa to nie je problém zohnať niečo z ryoru (našťastie :D )

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja som mala asi 2x dvojfazovy, a potom uz mi drazdila ta mastna zlozka oci, tazke sa tymto vyhybam uz len pre ten mastny pocit, ale inak mam ryor vyrobky rada a ani som netusila, ze je znackova predajna Ryor..

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak si asi prvá ktorej tento produkt nesedel ale uznávam, že niekomu mastný pocit dvojfázoviek (hociakých) prekáža a aj ja som medzi nich patrila, no je to len o zvyku, ja som si zvykla a teraz mi už normálne odličovače prídu také "vodové" a nevrátila by som sa k nim :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. joooj, ale ja som nemala konkretne tento, neviem ci to bol maxfactor alebo loreal, uz si fakt nepamatam mozno to bola uplne ina znacka, ked som ho mala prvykrat bola som nadsena, tak som si ho kupila aj druhykrat, a vtedy mi prestal sedet, stipali ma z neho oci...a celkovo som mala neprijemny pocit, momentalne mi vyhovuje slavna bioderma:)), ale napr. mojej mame vyhovuje 2fazovy od Clinique..a pred 2 mesiacmi som si aj tento tvoj konkrety uz-uz kladla do kosika, ale nakoniec som ho vylozila...

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jaj tak, ja som zle pochopila :) No jasné, každému niečo iné sedí ale myslím že tento by ti nedráždil oči :)

    OdpovedaťOdstrániť