piatok 7. októbra 2011

Moje ESSENCE výrobky

Ahojte! :)

Ako som si tak minule pozerala moju dekoratívku, zistila som, že tam mám nejaké kúsky od essence, ktorý patria k tým mojím obľúbenejším (plus jeden neobľúbený) a tak vám ich trošku predstavím, aj keď si myslím, že viaceré ste už niečo z tohto skúsili :)


Takže takto vyzerá očné líčenie kozmetikou essence na umelom a dennom svetle. Použila som 3 tiene, ceruzku na obočie a na oči. (Špirálu som si "požičala" od inej značky, lebo špirály od essence už nekupujem odkedy som jednu vyskúšala a bol to prepadák...) Vzhľadom na môj vek sa veľmi výrazne nelíčim, keď si už dávam tiene tak takto ako vidíte na fotke. Nie je to nič moc, priznávam, že s tieňmi sa neviem ešte tak vyhrať, tak preto takto jemnejšie :) No a teraz k tej jednotlivej kozmetike...

1.) Ceruzka na obočie
Myslím, že nie je nijak výnimočná od ostatných, no mne je postačujúca. Keď chcem obočie len jemne prifarbiť, tak netlačím, keď ho chcem mať tmavšie tak naopak a vždy dostanem čo chcem :) Možno sa to zdá tak samozrejmé a divíte sa čo to vôbec píšem :D No mala som aj ceruzky ktoré boli tak intenzívne farbiace, že na mne blondíne to vyzeralo naozaj nepekne a to som netlačila len vľahka prešla po obočí. Navyše mi veľmi vyhovuje tá kefka, ktorá si pomáha aj pri trhaní obočia :)


2.)Očné tiene ( zlatý trblietavý, hnedý trblietavý, hnedý matný)

Veľmi sa mi páčia ich farby, 2 horné som použila na pohyblivé viečko a ten tretí jemne pod dolné mihalnice. (Ak ste si všimli tak áno je rozbitý ten tretí :D No čo už, som šikovná, ale používať sa dá :) ) K nich by som však povedala, že pokiaľ chcete aby líčenie bolo výraznejšie, je nutné použiť podklad pod tiene alebo sa s tým trošku pohrať a naniesť na viečko toho tieňu viac, pretože nefarbia tak intenzívne. Mne to však naopak celkom vyhovuje :)



3.) Linka na oči
No a teraz tu je ten spomínaný "neobľúbenec". T´to ceruzku si už teda nekúpim, nakoľko sa veľmi rozmazáva a ani dobre nefarbí- to môžete vidieť aj na fotke, tam ju tiež mám a vyzerá tak veľmi slabo a do sivej.








Prejdem nakoniec na pery. Opäť fotky najprv na umelom potom na dennom svetle, prvé dve sú bez lesku na perách, druhé dve s leskom.


1.) Rúž na pery
Dostala som ho k jednému časopisu, takže to nie je priamo moja voľba z drogérie, ale musím povedať, že som spokojná. Veľmi sa mi páči jeho jemná "nude" farba, ktorá len podčiarkne farbu pier. Dobre hydratuje.

2.) Lesk na pery
Toto je naozaj môj obľúbenec. Má skvelú ovocnú vôňu a chuť a pery zafarbí jemne do červena. Je aj celkom dosť trvácny.

8 komentárov:

  1. ja od essence nemám žiaden výrobok, vzdy ked idem na nákup, kúpim úplne niečo iné ........... a tie tiene sú super, ja tiež používam iba také jemné, prirodzené, alebo niekedy iba púder :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mas krasne pery:)
    http://biancaprincipessa.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tonkiss- Jasné veď trh láka mnohými produktami, ťažko sa rozhodnúť :) Mňa vždy priláka tá nižšia suma a pokiaľ sa mi to zdá byť kvalitné tak si to kúpim a to je práve prípad essence :)

    Bianca- jeej ďakujem si zlatá :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. to licenie oci sa mi paci, a tie tieniky su take tie vypukle, nie? videla som taky rozbity v drogerke a kdesi na blogu mala nejaka baba rozbitu aj licneku od macu, lebo su nachylne rozbit sa pri padnuti alebo tuknuti.....

    OdpovedaťOdstrániť
  5. áno tie dva horné sú také výpuklé... je to možné, že je náchylný na rozbitie ale ja ho nosím aj na tanečné vystúpenia kde sa mi ľahšie počas prenosu rozbije než doma na poličke :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ten rúž je fakt super aj sám o sebe podľa mňa.
    A máš fakt pekné pery! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. tiez mam 15, s licenim oci som na tom asi tak ako ty ale tiez zastavam teoriu ze menej je viac co sa tyka oci lebo ked si dam site ocne tiene posobi to too much a ohavne. radsej si spravim pekne macacie oci ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Líčenie očí je naj v glamour štýle. Pri troche trpezilovsti a cviku to zlvádne každá sama a vyzerá to luxusne. Tu je návod: http://www.umele-mihalnice.eu/elegantne-a-sexy-licenie-na-ples-v-style-glamour/

    OdpovedaťOdstrániť