streda 9. novembra 2011

Októbrové kozmetické novinky

Ahojte všetci! :)
No takže dnes sa vám prihováram tak trošku netradične, a to formou videa. Trošku som sa toho obávala ako to príjmete, či sa vám to bude páčiť, ale tak predsa len som sa do toho dala. Vopred sa ospravedlňujem sa kvalitu videa, nemám k dispozícii kvalitnú kameru, tak aspoň zatiaľ sa musím uspokojiť s mojou webcamerou. Poviem vám niečo o mojich kozmetických vychytávkach za október, tak dúfam, že pri sledovaní videa nezaspíte a pozriete si to až do konca :D


7 komentárov:

  1. fajn to bolo, preco nie? no kvalita nic moc, ale tak aspon cosi :-) a mozno by som uvitala pri neznamejsich veciach napisat oznacenie vyrobku aj slovne:-)
    mozes kludne pokracovat v takychto videach :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No tá kvalita je strašná, najbližšie čo budem natáčať sa pokúsim vybaviť si video kameru, lebo vravím že toto je len na webcamere...Nad tým označením som tiež uvažovala, no nešiel mi tento formát videa dať do moviemakeru :( Ale ďakujem pekne za komentár :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. zlava? ja ze sprava :D zĽĽĽava

    OdpovedaťOdstrániť
  4. fLakatu? fĽĽĽakatu! kludne daj dalsie video, ale ukaz ten vyrobok do kamery, nech vidime o com rozpravas, rozpravaj spisovne a vopred si priprav co povies, to neustale ehhmmmm... je dost rusive

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Fajn video, líbilo se mi :)) určitě pokračuj, mám ráda videa na blozích :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Anonym : Áno možno hovorím tvrdšie a nezmäkčujem všetky slová, som z Bratislavy takže to možno je trochu počuť :) Ak budem nabudúce robiť video, hovorila som už že bude kvalitnejšie dúfam, hovorila som už že je to len na webcamere. A za to ehm sa ospravedlňujem, pokúsim sa to vynechať nabudúce, predsa len to je len prvé video :P :D

    Limett- To som rada, ďakujem :) Občas asi budem robiť videá, keď bude toho viac čo budem chcieť povedať ale určite to budem striedať aj s článkami :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. pozri, ehm ehm robi kazdy ked je nervozny alebo co... mala by si ma v skole vidiet prezentovat projekt alebo co, tam sa to ehm ehm uplne hemzi :DD uplne v ohode, na prve video palec hore!

    OdpovedaťOdstrániť