utorok 29. novembra 2011

Wishlist - Vianoce

Tento wishlist sa mi naozaj oplatil robiť, pretože ja nikdy neviem čo chcem, či už na narodeniny alebo Vianoce. Tak som si teraz sadla pred počítač a pohľadala nejaké oblečenie a doplnky, ktoré by ma potešili a uľahčila tak prácu Ježiškovi  :) Pridala som tam však ešte aj knihu, pretože tú viem na 100percent, že chcem- druhý diel od knihy Tajomstvo (knihy, ktorá vám zmení živote- odporúčam!!! ) . Tak Ježiško, dúfam, že sa pozeráš! :D


1. Nejaké slávnostné tričko alebo šaty na príležitosti.
2. Nohavice -slim
3. Červený zimný sveter
4. Čierno-biele pásikavé tričko s dlhým rukávom ( konkrétne z HM)
5.Doplnky - náušnice,náramky ( hlavne zlatej farby lebo také mi chýbaju O:) )
6. Už spomínaná kniha Tajomstvo
7. Športové tričko na tréningy a do posilňovne
8. Nejaké pekné bolero na oživenie 
9.Hnedé čižmy obťahujúce lýtko
10. Mikina- nie konkrétne tú s tým psom, ale podobnú akú ja mám "vysnívanú" som na nete nenašla, takže   niečo bez zipsu alebo gombíkov s kapucňou do športovejšieho štýlu :)

7 komentárov:

  1. tak dufam, ze sa jezisko pozera pozorne a "drobnostky" donesie:)))

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. pekny wishlist, snad ti jezisek neco nadeli :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. všechno je skvělý ! :) (probíhá u mě giveaway)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. pekné veci! už len nech je štedrý ten ježiško :-)

    cajova.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nevadilo by mi, to všechno dostat pod stromeček :D

    http://missnothingfashion.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásné kozačky a celkově pěkný výběr :)

    OdpovedaťOdstrániť